Succesvol op Social Media
Je hoort, leest en ziet heel veel over het belang van Social Media en er zijn genoeg bedrijven die je alles haarfijn kunnen uitleggen hoe je je netwerk kunt uitbreiden en hoe Social Media jouw bedrijf kan helpen om te groeien, en om klanten aan je te binden. En terecht, want dat is helemaal waar! Er wordt verteld over hoe vaak, op welke manieren en op welke tijdstippen je het beste jouw berichten moet posten. Inderdaad: hoe het theoretisch moet!
Maar nu komt de de vraag:
Wát ga je posten!?
En daar blijft het stil, want theoretisch klinkt het allemaal heel mooi, maar in de praktijk moeten die berichten nog gemaakt worden.....En daar gaat het vaak mis, ontbreekt de creativiteit en het inzicht van welke berichten wél, en welke berichten niét scoren.
Natuurlijk kun je niet alles voorspellen en zijn er geen garanties voor het viraal gaan van een bericht.
Maar als je naar onderstaande posts kijkt, kun je toch niet anders concluderen dan dat er hier geen sprake meer is van toeval.....
Bel (Mob: 0615065733) of mail (thijsdenijs@me.com) me als je hulp kunt gebruiken bij je Socials, of het nou om 1 bericht gaat of alle: ik vind het leuk!
Jingle Ronnie Coen & Sander Show op 538
Als je weet dat de kans dat je gedraaid wordt op een grote nationale zender nihil is, dan zijn er nog altijd kansen en mogelijkheden:
Zie en hoor hier de Jingle van Ronnie Ruysdael, die speciaal gemaakt is door Thijs de Nijs Producties voor de Coen & Sander Show
en nog steeds wekelijks te horen is op 538.
3.7 miljoen views op TikTok
TikTok is nu al niet meer weg te denken uit het Social media landschap.
Hoe vet is het dan als een filmpje van jou 3.7 MILJOEN x bekeken is....
Fred van Leer op Insta
Niet lullig bedoeld, maar je staat tóch even te kijken als Fred van Leer
(met meer dan 1 miljoen followers op Insta) jouw foto post!
Viral op YouTube
'Eet veel Bananen' van Ronnie Ruysdael, Zanger Rinus en Debora is inmiddels 7.2 miljoen keer bekeken op YouTube
Creatief met auto's
Je hebt honderden manieren om een auto te verkopen. Onze A-teambus hebben we binnen een dag verkocht door deze clip te maken en werd ook meer dan 300 duizend keer bekeken op Facebook: Tel uit je winst!
Viral op Facebook
Met "De Club van Unieke en Aparte Artiesten" maken we jaarlijks een Kerstboodschap. Deze werd clip werd 1.8 miljoen keer bekeken op Facebook!